בעולם מגבים את ישראל לנוכח מתקפת הטרור הרצחנית

שלמה ריזל No Comments on בעולם מגבים את ישראל לנוכח מתקפת הטרור הרצחנית

המלחמה עם עזה: הנשיא האמריקאי שוחח עם ראש הממשלה והדגיש כי ארה"ב עומדת לצידה של ישראל ותומכת באופן מלא בזכותה של ישראל להגן על עצמה. מנהיגים נוספים שוחחו עם ראש הממשלה והנשיא וגיבו את ישראל

The scene where a rocket fired from Gaza into Southern Israel, hit and caused damaged in the southern Israeli city of Ashkelon. October 7, 2023. Photo by Jamal Awad/Flash90 *** Local Caption *** אשקלון רקטה נפילה חרבות ברזל צילום: Jamal Awad/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלחמת 'חרבות ברזל': בעולם מגבים את ישראל לנוכח המתקפה הרצחנית של ארגון הטרור חמאס נגד תושבי המדינה.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן התקשר לראש הממשלה בנימין נתניהו והדגיש כי ארה"ב עומדת לצידה של ישראל ותומכת באופן מלא בזכותה של ישראל להגן על עצמה. ראש הממשלה הודה לנשיא ארה"ב על תמיכתו הבלתי מסויגת והבהיר כי "תידרש מערכה עוצמתית ממושכת שבה ישראל תנצח".

בנוסף, ראש ממשלת בנימין נתניהו שוחח עם נשיא צרפת עמנואל מקרון ועם ראש ממשלת הולנד מארק רוטה. שני המנהיגים הביעו תמיכה מלאה בזכותה של ישראל להגן על עצמה.

הקמנו מטה מבצעי. אם אתה זקוק לעזרה, אנא צור קשר עם כל אחד מהמשרדים הדיפלומטיים או הקונסולריים שלנו בכל דרך נוחה ונגישה. כל חיים הם בעלי ערך! אנו מגנים את כל סוגי הטרור".

שגריר ישראל לאו״ם, גלעד ארדן, שיגר בדקות מכתב דחוף לחברות מות הביטחון של האו״ם: "אלה הם פשעי מלחמה מזעזעים והקהילה הבינלאומית חייבת לגנות אותם ובבירור" אמר ארדן. השגריר הבהיר שישראל תפעל בכל דרך כדי לעצור את המתקפה הרצחנית. , הברברית וחסרת הרסן של חמאס ולהגן על אזרחי ישראל.

נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח שעות עם שורת מנהיגים מרחבי העולם שביקשו להדגיש את תמיכתם במדינת ישראל ובזכות להגן על עצמה.

מזכ״ל האו״ם לנשיא המדינה: מגנה בחריפות את המתקפה על ישראל.

מזכיר המדינה ארצות הברית לנשיא המדינה: ארצות הברית לצד ישראל ותעשה כל שביכולתה לסייע לה במאמצי הלחימה.

נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח על השעות עם שורת מנהיגים מרחבי העולם שביקשונות את המתקפה האכזרית של ארגון הטרור חמאס על מדינת ישראל, ולתמוך בזכותה של ישראל להגן על עצמה בשעה קשה זו.

הנשיא שוחח בין עם מזכיר המדינה האמריקאי, נשיא צרפת, נשיא גרמניה, נשיא פולין, נשיא ארגנטינה, מזכ״ל האום, נשיא סרביה, נשיאת הנציבות האירופית, קנצלר אוסטריה, מזכ״ל נאט״ו ונשיאת הפרלמנט האירופית.

בשיחתו עם מזכיר המדינה האמריקאית נתוני בלינקן ביקשה את המזכירה להעביר לאזרחי ישראל את תנחומיו על האבידות הכבדות ולהדגיש כי ארצות הברית עומדת לצד ישראל ות לעזור ככל הניתן במאמצי הלחימה משכים.



0 תגובות